thalma2012.reismee.nl

dag 17 Hanging out in Canmore

Uitslapen was het devies vandaag. Margaret had een afspraak bij de masseuse geboekt in Canmore ‘centrum’ terwijl ik aan mijn reisjournaal werkte. Omdat de laptop in Canmore was achtergebleven, had ik een achterstand opgelopen. Alex was aan het lezen in zijn Japanse novelle die uit meer dan 700 hoofdstukken bestaat. Hij was bij hoofdstuk 200 dus hij heeft nog even te gaan.

In de middag heb ik op het balkon mijn laatste boek uitgelezen. Hiermee was ik door mijn voorraad heen dus snel naar de boekenwinkel. Dit kwam mooi uit want Margaret en ik gingen nogmaals proberen om naar het restaurant ‘Where the bison roam’ te gaan. Nadat ik twee boeken had ingeleverd en twee boeken had aangeschaft in de boekenwinkel, schoven we aan tafel. In het restaurant waren we omringd door Nederlanders, allemaal dames. Het eten smaakte ons goed met een Canadees biertje erbij. Na het eten gingen we wild spotten. We hoopten meer geluk te hebben in de schemering. We reden een uur over een hobbelige gravelweg door de bergen. De hoeveelheid wild viel ons tegen maar Margaret zag eindelijk een paar wilde berggeiten en verder nog een paar konijnen en een hert. Weer geen beren. Hoewel volgens het visitor center de nodige wandelingen zijn afgesloten vanwege grizzlybeer gevaar. De beren komen naar beneden om te eten van de rijpe bessen.

Na een beetje lokaal nieuws te hebben gekeken, gingen we op tijd naar bed want morgen gaan we vroeg op pad.

Reacties

Reacties

Angelique

Leuke verhalen Theo! Zijn de wonden en blessures van Margaret inmiddels weer een beetje hersteld?
En was het nu Where the bisons roam of de buffalo's? ;-)

Theo Koppes

Een goede. Het oog ziet nog rood maar de overige blessures vallen gelukkig mee. Het is Where the buffalo roam saloon om precies te zijn. Goed opgelet !

Theo Koppes

http://wherethebuffaloroamsaloon.food-24h.com/?utm_source=tripadvisor&utm_medium=referral

Nora

Jullie gaan voor een beer naar Canada en treffen een konijntje aan, jammer. Wij meer geluk bij onze fietstochten in purmerend en Berkhout een Wezel gespot nu even te warm om te fietsen 32 graden.

Usen

Mooi om te lezen dat je iPad weer terug is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!